"ne okusam" diye düşünerek internette gezinen , dergileri karıştıran,gazetelerin eklerine bakan bir grup insan ,hoşgeldiniz!!!

6 Haziran 2009 Cumartesi

NE ANLATAYIM BEN SANA

Ece Temelkuran 'ın "yolculuğuna" eşlik eden genc gazetecı gibi hissettim kendimi...
Bu toprakların yaralarına ortak olduk,dinledik,ağladık analarla dizdize.
Yorulup tam vazgeceğim zaman yüreklendirdi beni...Acı bizim acımız,burası bizim..Bu insanlar biziz dedi..

Açlık grevlerinin gündemi "meşgul" edebildiği zamanlara döndüm...

Unutmuş olduğumu hissettim sayfalar sayfaları takip ederken..

İnsan olmanın ne zor bişey olduğunu hissettim yine..."İnsan" olmak ,"insan gibi" yaşamak...

Dinlemek,konuşmak,"çözmek" lazım ..
sevmek insanları ve toprakları...
ve buna inanmak lazım...

ECE TEMELKURAN
NE ANLATAYIM BEN SANA

1 yorum:

  1. oofff ne çok kitap giriyor listeme... senin okudukları gördükçe.. çok zamana ihtiyacım var, çookk...:(

    YanıtlaSil